Puntenbriefje


colorscaley
Gisteren om 18.00 uur was het zo ver, tijd voor de punten van het eerste semester. Ik was er min of meer gerust in, ik heb ook maar twee examens gehad dit semester, maar toch, ge weet maar nooit. Gelukkig was er geen enkele buis te bespeuren op het digitale puntenbriefje. (Zelfs de gebruikelijke 10 op 20 was afwezig.)

Dit betekent dat ik nu slechts drie examens en een verschrikkelijke masterproef verwijderd ben van mijn diploma. Joepie! Het einde is in zicht.

Gisteren kreeg ik ook spontaan de ingeving om voor de eerste keer te solliciteren, namelijk voor een job bij de overheid. Deze maand nog moet ik hiervoor selectietesten gaan afleggen in Brussel. Spannend, haha. Ik verwacht natuurlijk niet dat het iets wordt, maar zo maak ik dat toch allemaal al eens mee. En ervaring is key, right?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten