Thesis on!

Na het einde van de examenperiode breekt er een nieuw tijdperk aan in mijn universitaire carrière. 
Het is namelijk tijd voor... 

mijn THESIS

Aaaaah! De nachtmerrie van iedere student. Alhoewel, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik duizend keer liever schrijf dan hopen cursussen te moeten studeren. Maar ja, een thesis schrijft ge niet in een twee drie natuurlijk.



Ik heb nog tot 15 mei om ongeveer 45.000 woorden uit mijn mouwen te schudden. Momenteel heb ik al de volle twee pagina's bij elkaar getypt. Oopsie... Niet zo goed bezig. Wie goed kan tellen weet dat er tussen de deadline en vandaag dus nog februari, maart, april en een stukje mei zit. 15 Mei zal er sneller zijn dan verwacht, maar iets zegt mij dat ik dat precies nog niet al te goed besef.

Ik heb dus nog heel wat werk voor de boeg. Hopelijk kom ik binnenkort in een of andere schrijf-flow terecht en vloeien de letters aan één stuk door uit mijn vingers.

Komt wel goed. Alles komt altijd goed. Toch?


mijn nieuw motto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten